هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بانک چین می گوید یوان دیجیتال باعث تورم نمی شود

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۸ ق.ظ

 

بانک مرکزی چین ادعا می کند که یوان دیجیتال باعث تورم نمی شود.

 
 
آزمایش های مخفی ارز دیجیتال بانک مرکزی چین باعث کنجکاوی فوق العاده ای در بین شهروندان چینی شده است.  اخیراً ، این بانک با توضیحی رسمی درباره یوان دیجیتال پیشنهادی و چگونگی عملکرد آن پاسخ داده است.
 
یک نماینده بانک در تاریخ 19 آوریل در تلویزیون مرکزی چین تأیید کرد که ارز دیجیتال جدید (که به آن DC / EP نیز گفته می شود برای "پرداخت دیجیتال / پرداخت الکترونیکی") تست آزمایشی در شهرهای شنزن ، سوژو ، Xiongan انجام شده است.  منطقه جدید ، چنگدو و سایت آینده المپیک های زمستانی.
 
 
با این حال این محقق تأکید کرد که این آزمایشات فعلی دلالت بر این نیست که یوان دیجیتال به طور رسمی برای مصارف عمومی صادر شده است.  نماینده افزود:
 
"آزمون بسته فعلی یوان دیجیتال بر عملکرد تجاری موسسات ذکر شده تأثیر نمی گذارد ، و همچنین بر سیستم صدور و گردش سیستم RMB ، بازار مالی و اقتصاد اجتماعی خارج از محیط آزمایش تأثیر نخواهد گذاشت."
 
این موسسه می گوید ، برای اطمینان از عدم رونق ارز دیجیتالی بانک مرکزی ، موسسات تجاری 100٪ ذخیره به بانک مرکزی پرداخت می کنند.  به عبارت دیگر ، در زمان صدور ، بانک خلق چین ابتدا ارز دیجیتال را به بانکها یا سایر آژانس های عامل مبادله می کند.  سپس این آژانس ها ارز دیجیتال را در گردش عمومی منتشر می کنند.

 

 

طراحی فنی و مشخصات اصلی

 

 

این بانک لایه برتر طراحی را به اتمام رسانده است که ارز دیجیتالی یک سیستم معماری دو لایه و سیستم تحویل دو لایه را تصویب کرده است.

 

 

اگر عملکرد سیستمهای پرداخت بانکی و بسترهای پرداخت آنلاین به دلیل سیگنالهای ضعیف شبکه از بین بروند ، فناوری آفلاین دوگانه DC / EP اطمینان حاصل خواهد کرد که یوان دیجیتال به اندازه یوان یوان کار می کند.  بانک توضیح داد:

 

 

"در صورت عدم وجود شبکه ، تا زمانی که دو تلفن همراه مجهز به یک کیف پول دیجیتال DC / EP لمس شوند ، عملکرد انتقال یا پرداخت می تواند محقق شود."

 

 

طبق اعلام این بانک ، نسخه چینی ارز دیجیتال به هیچ حساب بانکی گره خورده نیست.  آنها همچنین ادعا می کنند که این امر از کنترل سیستم بانکداری سنتی عاری است.

 

 

برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری ، یوان دیجیتالی توسط بانک مرکزی چین راه اندازی می شود و به همین دلیل از اعتبار این کشور پشتیبانی می شود.  این شبیه به نسخه الکترونیکی renminbi است.  این بانک می گوید ، در مقایسه با بیت کوین ، این ارز دیجیتال جدید ثبات ذاتی بیشتری خواهد داشت.

 

همانطور که پیش از این Cointelegraph گزارش داده بود ، ارز دیجیتال بانک مرکزی چین به عنوان بخشی از طرح یارانه حمل و نقل برای دولت محلی و کارگران شرکت مورد آزمایش قرار گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی