هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

بانک مرکزی چین ، بانک مردم چین (PBoC) ، تعدادی گزارش آزمایش ارزهای دیجیتال را به طور رسمی تأیید کرده است - و اعلام کرده است که به زودی آزمایش در پایتخت این کشور ، پکن آغاز می شود.

 

PBoC همچنین تلاش کرده است اصرار داشته باشد که یورو دیجیتالی یوان تورم را در پادشاهی میانه تحریک نخواهد کرد.

 

 

حرکت PBoC اولین شناخت بانک از داستانهایی است که از اواخر سال گذشته در جریان است و ادعا می شود که دو سایت آزمایشی - شهرهای شنژن و سوژو - قبلاً اختصاص داده شده بودند.  هفته گذشته مشخص شد که دو شهر دیگر ، Xiongan و Chengdu ، هم اکنون بخشی از بستر تست یوان دیجیتال در حال گسترش هستند.

 

 

اعلامیه بانک مرکزی که از طریق آژانس خبری دولتی CCTV تهیه شده است ، هر چهار سایت آزمایشگاه را تأیید کرده و یک قدم فراتر گذاشته است ، با بیان اینکه "سایت بازی های المپیک زمستانی آینده" - که احتمالاً استادیوم ملی آشیانه پرنده پرنده و منطقه Yanqing پایتخت است.  - همچنین تست های دیجیتالی یوان را در هفته های آینده مشاهده خواهید کرد.

 

 

رسانه ی UDN ، با این حال ، ادعا می کند که این همچنین می تواند Zhangjiakou را در استان هبی ، که میزبان برخی از بزرگترین رویدادهای برفی نمایشگاهی از بازی ها است ، بگنجاند.

 

 

این حرکت واضح ترین نشانگر این است که دولت چین امیدوار است ارزهای دیجیتالی خود را برای رویداد پرچمدار بین المللی - که در فوریه 2022 آغاز خواهد شد ، به سرقت برود و به موقع در حال اجرا باشد.

 

 

PBoC از مردم خواست که در نظر داشته باشند که آزمایش ها هنوز مقدماتی بوده و هنوز صدور مجوز انجام نشده است.

 

 

یک محقق PBoC به خبرنامه گفت که این آزمایشات هنوز در طبیعت "بسته" بوده و افزود:

 

 

آزمایش بر عملکرد تجاری مؤسسات دولتی تأثیر نخواهد گذاشت.  آنها همچنین بر سیستم های موجود در صدور و گردش خون ، بازارهای مالی و اقتصاد تأثیر نمی گذارند.  این اثرات در محیط آزمایش قرار می گیرد. "

 

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، اعتقاد بر این است که بانک کشاورزی دولتی چین یک برنامه کیف پول آزمایشی برای یوان دیجیتال را گردآوری کرده است که از آن برای تأمین بخشی از یارانه های حمل و نقل برای کارگران بخش دولتی در شهر سوژو در ماه مه استفاده خواهد شد.

 

 

PBoC همچنین تأیید کرد که افراد و تجار قادر خواهند بود معاملات با استفاده از نشان دیجیتال - بدون نیاز به فعالیت های بانک واسطه را انجام دهند ، و افزودند که این توکان در سناریوهای "آفلاین" قابل استفاده است.

 

 

بانک مرکزی افزود که برای جلوگیری از "سرریز" و هرگونه تورم ناشی از آن ، مؤسسات شرکت کننده موظف هستند 100٪ صندوق ذخیره را به PBoC - در حقیقت ، با تأکید بر نماد دیجیتال با فیات معمولی - تأمین کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی