هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

دو سکوی بزرگ قراردادهای هوشمند Ethereum (ETH) و Tezos (XTZ) هر دو شاهد عملکرد قوی در نشانه های بومی خود هستند که هر 7 درصد قبل از تصحیح برخی از دستاوردهای خود در روز دوشنبه ، تقریباً 20 درصد افزایش یافته است.

 

در آنچه هفته ETH بوده است ، دومین رمزنگاری با ارزش توسط سرمایه بازار و تاکنون پرکاربردترین سکوی قرارداد هوشمند ، قیمتها در طی 7 روز گذشته 14٪ افزایش یافته و به 179 دلار رسیده است که از زمان مطبوعات روز دوشنبه (11:  55 UTC).  در همین حال ، XTZ شاهد افزایش مشابه 14 درصدی در مدت مشابه بود و نسبت به زمان مطبوعات با 2.23 دلار معامله شد.

 

 

برای مقایسه ، بیت کوین (BTC) بیش از 3 درصد در مدت زمان مشابه افزایش یافت ، در حالی که سایر سکه های برتر مانند پول نقد بیت کوین (BCH) و litecoin (LTC) هر کدام حدود 2 درصد پیشرفت داشتند.

 

 

از طرف Ethereum ، دستاوردهای ثبت شده قبل از انتشار بسیار پیش بینی شده "فاز 0" Ethereum 2.0 ، که بنیان گذار Ethereum ، Vitalik Buterin قبلاً گفته بود که "در برخی از نقطه در تابستان" سال جاری راه اندازی خواهد شد.

 

 

این موضوع همچنین توسط برخی از ناظران صنعت ، از جمله آدام کوکران ، شریک سرمایه گذاری در اجتماع DAO (سازمان خودمختار غیر متمرکز) MetaCartel Ventures ، که اخیراً یک موضوع توییتر را با 7 دلیل اصلی خود مبنی بر چرایی اثبات Ethereum 2.0 "به اثبات رسانده ، اشاره کرده است.  بزرگترین تغییر اقتصادی در جامعه است. "  در میان چیزهای دیگر ، کوکران به مواردی همچون جوایز جدید اثبات سهام در جذب سرمایه گذاران که به دنبال بازده جذاب سرمایه خود هستند ، "چرخه خرید نهنگ" ، و همچنین خرده فروشی FOMO (ترس از دست دادن) اشاره کرد که قیمت رانندگی را بالاتر می برد.

 

 

علاوه بر این ، ETH نیز در زمره رمزنگاری هایی قرار دارد که توسط بزرگترین دارنده ها انباشت نشانه ها را مشاهده کرده است.  این روندی است که هنوز هم برای Ethereum در انتظار است ، هرچند با سرعتی کمی پایین تر از اوایل ماه.

 

آنالیزهای زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ ها هنوز ETH را جمع می کنند.  منبع: Into The Block، coinpaprika.com

 

 

از نقطه نظر نمودار ، ETH در حال حاضر صعودی به نظر می رسد ، با وجود این روند صعودی کلی از پایین ترین سطح خود در 13 مارس تشکیل شده است.  روند صعودی علیرغم عبور از میانگین های حرکتی مهم 50 و 200 روزه ادامه داشته و در 11 آوریل یک اصطلاح "صلیب مرگ" را در نمودار شکل می دهد.

 

با حرکت به سمت Tezos ، افزایش قیمت طی یک هفته گذشته ممکن است تا حدودی با اخبار اعلام شده در هفته گذشته مرتبط باشد که شرکت مشاوره مستقر در پنسیلوانیا Advantage Blockchain و نماینده انتقال دیجیتالی Vertalo با همکاری شرکت زیرمجموعه blockchain شرکت Overstock tZERO همکاری کرده اند تا 300 میلیون دلار در اختیار شما قرار دهند.  املاک و مستغلات در blockchain Tezos.  این خبر اندکی پس از آن اعلام شد که tZERO اعلام کرد که این پشتیبانی را به blockchain Tezos اضافه کرده است و می گویند که صادرکنندگان چندین توکن در خط لوله خود "به ابراز علاقه به اعمال نفوذ در ساختن تگزوس ابراز علاقه کرده اند."

 

از زمان فروش گسترده بازار رمزنگاری در 12 و 13 مارس ، اکنون Tezos از 120 دلار پایین از 1.01 دلار افزایش یافته است و در حال حاضر در صعود بالاتر از هر دو خط متوسط ​​خود در حال حرکت است.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی