هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Arrano Capital ، بازوی اصلی شرکت Venture Smart Asia ، اعلام کرد که برای راه اندازی یک صندوق رمزپایه ، مقررات نظارتی را در HK رعایت کرده اند.

 

 

Venture Smart Asia اولین سال تأیید صندوق رمزنگاری با هدف 100 میلیون دلار را برای اولین سال تأسیس صندوق رمزنگاری خود در هنگ کنگ راه اندازی کرده است.

 

طبق گزارشی در تاریخ 20 آوریل بلومبرگ ، Arrano Capital ، بازوی اصلی شرکت Venture Smart Asia ، اعلام حضور صندوق جدید بیت کوین (BTC) در هنگ کنگ را اعلام کرد.  بنگاه سرمایه گذاری گزارش داد که شرایط کمسیون کریپتو مجوز توسط کمسیون بورس و اوراق بهادار محلی (SFC) را تأمین کرده است.

 

 

 

مدیر ارشد سرمایه گذاری Arrano (CIO) Avaneesh Acquilla گفت: اولین تلاش فقط یک صندوق ردیاب ، خرید و فروش BTC است.  با این وجود ، هدف این شرکت انتقال 100 میلیون دلار دارایی دیجیتال تحت مدیریت در سال اول خود است.  CIO امیدوار است دومین صندوق مدیریت شده فعال را که با سبد نشانه ها بعداً در سال 2020 انجام می شود ، راه اندازی کند.

 

 

ما تصمیم گرفتیم این صندوق را برای رفع تقاضای بازار از سرمایه گذاران حرفه ای که به طور فزاینده در بیت کوین به عنوان یک فروشگاه جایگزین ارزش متمرکز هستند ، راه اندازی کنیم.  در نهایت برای اینکه بیت کوین به طور گسترده پذیرفته شود و مردم به آن اعتماد کنند ، باید مقررات لازم را داشته باشد. "

 

بودجه کریپتو به ندرت در HK تأیید می شود

 

 

از آنجایی که SFC اعلام کرد که شروع به کار رسمی تنظیم مبادلات رمزنگاری در اکتبر 2018 خواهد کرد ، این کمیسیون مصوبات کمی صادر کرده است.  شرکت خدمات مالی Blockchain Diginex از نخستین کسانی بود که در ژوئن سال 2019 مجوز تنظیم دارایی های دیجیتال را دریافت کرد.

 

با این حال ، برنامه Venture Smart Asia آن را به اولین صندوق رسمی رمزگذاری در منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کرده و به سرمایه گذاران متوسط ​​اجازه می دهد پنجره ای را وارد BTC کنند.  بنگاههای دیگری که تمام معیارهای SFC را رعایت نکرده اند ، فقط می توانند در اختیار سرمایه گذاران حرفه ای قرار بگیرند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی