هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بازگشت بازار بیت کوین به "سطح عقلانی" - گزارش

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۹ ب.ظ

 

 

طبق گفته TokenInsight ، یک آژانس داده و رتبه بندی توکن ، بازار رمزنگاری "در حال بازگشت به سطح عقلانی" است زیرا همبستگی بین قیمت بیت کوین (BTC) و حجم معاملات نقطه به دنبال سقوط بازار کریپتو در 12 مارس کاهش یافته است.

 

 

آژانس در گزارش اخیر خود گفت که کل حجم معاملات در حدود 300 صرافی نقطه ای در سه ماهه نخست امسال از 6.6 تریلیون دلار گذشت که این رقم بیش از دو برابر شدن نسبت به سه ماهه گذشته است.  با این حال ، در همان زمان ، قیمت تقریبا تمام رمزپوینت ها نیز پایین تر اصلاح شده اند.  در نتیجه ، همبستگی که قبلاً بین قیمت و حجم وجود داشته است ، اکنون به کلی از بین رفته است و توسط TokenInsight به عنوان "بسیار پایین" در فقط 0.04 ، در مقایسه با 0.78 در سال 2019 توصیف شده است. همچنین ، قبل از سقوط و در 0.6 ایستاده بود.  آنها اضافه کردند -0.21 پس از آن.

 

 

با توجه به کاهش حجم معاملات و همبستگی پایین تر بین حجم و قیمت ، این گزارش تصریح می کند که بازار اکنون به حالت "عقلانی" تری باز می گردد ، و با افزایش سرمایه گذاری ، بازار کلی دوباره "سالم" می شود:

 

ساختار کلی ضریب بالای بازار دارایی های دیجیتال در زیر شوک های شدید بازار اصلاح شده است و سرمایه گذاران پس از افزایش ، تعقیب را کاهش داده اند. "این گزارش پیش از این افزود: تنظیم مجدد ناشی از سقوط بازار در 12 مارس"  به توسعه بلند مدت بازار دارایی های دیجیتال کمک می کند. "

 

 

علاوه بر این ، در این گزارش همچنین آمده است که سرمایه گذاران بیت کوین را نسبت به دیگر "ارزهای رمزپایه غیر اصلی" در پی این سقوط طرفداری کرده اند.  به همین ترتیب ، تیم TokenInsight همچنین پیش بینی می کند که سرمایه گذاران همچنان بخاطر شوک شدید اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 و جنگ متعاقباً در مورد قیمت نفت ، شرط های خود را بر روی بیت کوین با هزینه سایر کریپتوها قرار دهند.

 

 

 

 

با توجه به کمبود بودجه افزایشی در بازار نقطه ، صندوق بازگشت به بیت کوین و تأثیر جنگ جهانی جدید بیماری همه گیر و قیمت نفت بر اقتصاد جهانی ، بیت کوین در نیمه اول امسال جایگاه اصلی خود را حفظ خواهد کرد. "  .

 

 

در همین حال ، تسلط BTC یا درصد کل سرمایه بازار در حدود 12 درصد کاهش یافته است و از 12 مارس به 62.6 درصد رسیده است.

 

 

در زمان پیکسل (08:54 UTC) ، BTC معاملات در c.  7،138 دلار در روز تقریبا 2٪ و در هفته 1.3٪ افزایش یافته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی