هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

شعبه های مک دونالد ، استارباکس و مترو می توانند در خلبانان یوان دیجیتال بانک مرکزی چین شرکت کنند ، با تلاش های پکن برای خنثی کردن اولین ارز دیجیتال بانک مرکزی جهان (CBDC).

 

چندین رسانه چینی ، از جمله امثال سینا (از طریق JRJ و Ciajing) از داستانی تأیید نشده از Chainnews خبر داده اند.

 

Chainnews می گوید شواهدی را کشف کرده است که در مجموع 19 رستوران و فروشگاه های خرده فروشی در یک منطقه تجاری از Xiongan در این آزمون ها شرکت می کنند.

 

 

این رسانه اعلام کرد که این اسناد را تأیید کرده است که توسط بانک مرکزی تأیید شده است و در جلسه روز چهارشنبه که در Xiongan یک دفتر مرجع محلی برگزار شد ، منتشر شده است.

 

 

رسانه ها اظهار داشتند که شرکت کنندگان در این نشست شامل مدیرانی از بانک کشاورزی چین و سه بانک دولتی دیگر بودند که اعتقاد بر این است که در این آزمون ها شرکت می کنند.  طبق گزارشات ، مدیران فروشگاه از مک دونالد ، استارباکس ، مترو و موارد دیگر نیز حضور داشتند ، همانطور که نمایندگان شرکتهای بزرگ مالی و مالی شرکت Alibaba و شرکت فن آوری پیشرفته Tencent

 

 

گفته می شود که لیست فروشگاه های شرکت کننده شامل تعدادی فروشگاه و سوپرمارکت های بدون سرنشین بدون سرنشین شرکت چینی ، از جمله یکی از آنها توسط غول مالی چینی UnionPay است.  فروشگاه ها همه در یک شهر هوشمند بخش جدیدی از Xiongan واقع شده اند.

 

 

بانک مرکزی چین (PBoC) پیشتر تأیید کرده بود که Xiongan یکی از سایتهای تست شده یوان دیجیتال به سرعت در حال رشد است که به احتمال زیاد پردازش CBDC را از ماه آینده آغاز خواهد کرد ، با آنکه کارمندان بخش دولتی احتمالاً یارانه حمل و نقل یوان دیجیتال را دریافت می کنند.  چند هفته آینده

 

 

Cryptonews.com با بسیاری از شرکت های ذکر شده در این گزارش تماس گرفته است و در صورت بروز پاسخ ها به روز رسانی خواهد شد.

 

 

واحد پول جدید ، که دارای نام رسمی نیست اما با نام کوتاه داخلی آن "DC / EP" یا "ارز دیجیتال / پرداخت الکترونیکی" شناخته شده است ، برخی از ویژگی ها را با ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین و ترازوی شرکت فیس بوک به اشتراک می گذارد ،  وال استریت ژورنال این هفته با استناد به مقامات PBoC گزارش داد.  بانکداران مرکزی چین می گویند قصد این است که برخی از پایه پولی چین یا پول نقد در گردش جایگزین شود.  این گزارش افزود: این جایگزین سایر پول های عرضه پول کشور مانند سپرده های بانکی و مانده های موجود در سیستم عامل های پرداخت خصوصی نمی شود.

 

 

همانطور که گزارش شد ، در حالی که ناشناخته بودن بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را به خود اختصاص نخواهد داد ، بانکداران مرکزی چین قول داده اند که از حریم شخصی کاربران محافظت کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی