هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آژانس خرید آنلاین بلیط ویتنامی Future.Travel اکنون پرداخت های بیت کوین را از طریق شبکه لایتنینگ قبول می کند ، و در زمان فروش وجوه به پول محلی تبدیل می شود.

 

 

آژانس خرید آنلاین بلیط ویتنامی Future.Travel اکنون پرداخت های بیت کوین (BTC) را از طریق شبکه لایتنینگ (LN) قبول می کند ، و در زمان فروش وجوه به پول محلی تبدیل می شود.

مطابق با اعلامیه 20 آوریل ، Future.Travel برای فعال کردن پرداخت های بیت کوین مبتنی بر LN ، با شرکت فنی مستقر در کانادا Neutronpay همکاری کرد ، که پلت فرم تجاری چند ارز خود را به Future.Travel ارائه می دهد.  با گزینه تازه یکپارچه ، زمان پردازش معاملات BTC در بیشتر موارد ظاهراً به سه تا چهار ثانیه کاهش می یابد.

 

 

از بین بردن کلاهبرداری ، کاهش زمان پردازش معاملات

 

 

به طور کلی ، Future.Travel بیش از شش سال است که از پرداخت های BTC پشتیبانی می کند و اخیراً سایر روش های رمزنگاری مانند Litecoin (LTC) ، Bitcoin Cash (BCH) و اتر (ETH) را به روش های پرداخت آنلاین خود اضافه کرده است.  این شرکت اظهار داشت که ادغام LN کلاهبرداری آنلاین و کارت اعتباری مرتبط را از بین می برد.

 

 دیوید واتسون ، مدیر کل Future.Travel ، اظهار داشت: "شبکه لایتنینگ گام بعدی برای کاهش هزینه های کل هزینه و زمان است."

 

علاقه مندی صنعت سفر به کریپتو افزایش می یابد

 

 

صنعت مسافرتی که - پیش از همهگیری COVID-19 - یکی از بزرگترین صنایع جهان بود ، به طور فعال علاقه ای به فن آوری های نوظهور و ارزهای رمزنگاری شده به ویژه نشان داده است.

 

 

در ماه نوامبر گذشته ، شرکت هواپیمایی هان ایر با همکاری با یک سکوی غیرمتمرکز برای صنعت مسافرتی ، ویندینگ درخت ، اقدام به صدور بلیط در این بچینگ کرد.

 

Travala ، خدمتی که به کاربران خود امکان پرداخت هزینه های اقامت هتل با ارز دیجیتال را می دهد ، به طور پیوسته گزینه های پرداخت رمزنگاری خود را گسترش داده است.  تراوالا در ژانویه به Cointelegraph گفت: "تازه است بدانید که هربار رزرو کردن با پرداخت های cryptocurrency ، از همه موارد عادی با روش های پرداخت سنتی مانند پرداخت های کلاهبرداری و اختلافات بازیگر بد خودداری می کنیم."

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی