هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

پس از تصادف تاریخی در ماه مارس و بازیابی جزئی ، مشکل معدنکاری بیت کوین (BTC) بزرگترین پرش از اواسط سپتامبر سال گذشته است که تهدید می کند تعداد بیشتری از معدنچیان را کمتر از سه هفته قبل از قطع پاداش معدن BTC از بازار خارج کند.

 

پیش بینی می شود یکی دیگر از مشکلات دشواری استخراج معدن فردا ، 21 آوریل اتفاق بیفتد. همانطور که اکنون نیز اتفاق می افتد ، استخر بزرگ استخراج بیت کوین BTC.com تخمین می زند که 8.56٪ افزایش خواهد یافت ، بنابراین به 15.98 T می رسد ، در مقایسه با 16.55 T قبل از سقوط.  دو هفته پیش 5.8٪ افزایش یافته است.

 

این بزرگترین جهشی خواهد بود که از زمان تنظیم در تاریخ 13 سپتامبر 2019 ، زمانی که این تعداد 10.38٪ بود ، مشاهده شده است.  در آن زمان ، سختی 11.89 T بود.

 

یادآوری می شود ، در تاریخ 26 مارس ، مشکل معدن با افت 15/95 درصدی به 13.91 تن رسید و به دومین افت در تاریخ سکه تبدیل شد.

 

 

در همین حال ، hashrate یا همان توان محاسباتی شبکه بیت کوین ، 114.98 EH / s است و تقریباً به اوج تمام وقت 118.40 EH / s که در اوایل مارس امسال دیده می شود نزدیک است.

 

 

مشکل معدن به دنبال افزایش حشرت است و هرچه کارگران معدن بیشتری در بین خود رقابت کنند ، این مشکل بیشتر خواهد شد.

 

 

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، ویلی وو ، تحلیلگر مشهور بیت کوین ، در ابتدای این ماه اظهار داشت که معتقد است که معدنچیان فشار بیشتری به فروش BTC وارد نمی کنند.  او توضیح می دهد که پس از سقوط بازار ، برخی از معدنچیان کاپیتولاسیون می کنند ، اما اکنون تنها افراد قدرتمند باقی مانده اند.

 

 

در هر صورت ، نصف پاداش معدن بلند مدت مورد انتظار و زیاد مورد بحث بیت کوین به ناچار روی معدنکارها تأثیر خواهد گذاشت ، هرچند که دقیقاً چه روشی دیده می شود.  به دنبال تعدیل مشکلات فردا ، از نظر تئوریک باید دو نیمه دیگر باقی بماند ، که به استثنای این اتفاق در 12 مه اتفاق می افتد.

 

BTC در حال حاضر (ساعت 12:36 PM UTC) با 7،039 دلار معاملات است.  این درحالی است که تقریباً در روز 3 درصد کاهش می یابد و سودهای هفتگی خود را به کمتر از 5 درصد کاهش می دهد.  این قیمت در یک ماه 14.5 درصد و در سال تقریبا 34 درصد افزایش یافته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی