هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

تحلیلگر شجاع New Coin ، جاش اولسوزویچ از ابر Ichimoku برای پیش بینی فرصت خرید "یک بار در یک چهارم" برای بیت کوین استفاده کرد.

 

جاش اولسوزویچ ، تحلیلگر کریپتو در Cave Brave New Coin اظهار داشت: بیت کوین (BTC) در حال دیدن یک سیگنال خرید است که cryptocurrency فقط یک بار در ربع می رود.

 

 

در یک توییت در تاریخ 19 آوریل ، اولسزیویچ با استفاده از توضیحات ویدئویی در نمودار زیر به گفتگو درباره "یک بار در یک چهارم ، یک بار در سال یک بار فرصت تجارت دوسالانه" برای BTC پرداخت.  این تحلیلگر اظهار داشت که دارایی دیجیتالی قرار است برای اولین بار طی پنج هفته از بالای ابر Ichimoku عبور کند ، این بدان معنی است که قیمت ممکن است به طور قابل توجهی بالاتر از 7167 دلار در زمان مطبوعات باشد.

 

منبع: توییتر

 

 

Olszewicz در این ویدئو گفت: "این اتفاق اغلب نمی افتد ، در حالی که اعتراف این روش تجزیه و تحلیل باعث می شود تا با یک" خرید و نگه داشتن ساده

 

قیمت BTC در سال 2019 به 250٪ رسید

 

Cloud یک روش بصری برای تفسیر روندهای رمزنگاری ، تعریف پشتیبانی و مقاومت ، شناسایی جهت روند ، سنجش حرکت و ارائه سیگنالهای معاملاتی است.  میانگین های خاص وسیله ای را برای تحلیلگران فراهم می کند که آیا قیمت ممکن است صعودی یا صعودی داشته باشد.

 

این روش قبلاً برای تحلیل روند صعودی در BTC استفاده شده است.  در سال 2019 ، حرکت بالاتر از ابر قرمز باعث تجمع 250 درصدی قیمت BTC از 4000 دلار به 14000 دلار شد.

 

 

BTC در حال حاضر در 7000 دلار قیمت دارد و سه هفته دیگر زمان دارد تا اینکه جوایز کاهش یابد.  برای سال 2020 ، Olszewicz هیچ نوع جدول زمانی را در مورد اینکه ممکن است cryptocurrency به صعودی تبدیل شود ، ارائه نکرد ، اما تأکید کرد که ابر در چند هفته آینده چشم پوشی به "خرید فرصت سیگنال ..." است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی