هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

جانسونو ژو تحلیلگر اصلی در TokeniSins، یک اطلاعات تاکسی و آژانس رتبه بندی است.

ما در حال حرکت به سمت سومین بیت کوین بیت کوین (BTC) هستیم، در حالی که پاندمی کرونوواروس همچنان به اقتصاد جهانی کمک می کند و باعث ایجاد یک موج روپیه در بازار مالی جهانی می شود.

 

 

باقیمانده آینده، با قیمت ضعیف بیتکوین همراه است، مجبور کردن شبکه است که به تمیز کردن بی سابقه ای برای تعادل-تعلق دارد و تبدیل به یک شبکه کارآمد تر و سالم تر شود.

 

 

کاهش سرعت هش ریت به طور سنتی به عنوان یک شاخص منفی دیده می شود که نشان دهنده ضعف در امنیت شبکه است. با این حال، این همیشه مورد نیست، زیرا گاهی اوقات تصحیح سالم مورد نیاز است - به منظور بازنشانی شبکه و کاهش معدن هدر دادن.

 

 

رویداد مقابله ای آینده، معدنچیان Sha-256 را تحت فشار قابل توجه قرار می دهد، همانطور که در حال حاضر به نظر می رسد که شبکه بیتکوین در طول رویداد کمتر از 30 روز گذشته رخ خواهد داد.

 

 

Bitcoin Cash BCH و Bitcoin SV BSV به ترتیب رویدادهای نیمه شب خود را در 8 آوریل و 10 به ترتیب به ترتیب، کاهش پاداش بلوک از 12.5 تا 6.25.

 

 

به همین ترتیب، می توان آن را به بررسی و نزدیک شدن به بازار های BCH و BSV قبل از و بعد از وقایع توقف، نگاه کرد تا ببینند آیا آنها می توانند برخی از نور را در مورد بلوک پاداش بلوک خرد کنند.

 

 

هاش ریت و قیمت

 

قیمت هر دو BCH و BSV در محدوده پایدار باقی ماند، هر دو قبل از تقسیم و پس از آن.

 

 

قیمت هر دو BCH و BSV در محدوده پایدار باقی ماند، هر دو قبل از دو برابر و پس از تقسیم.

 

 

هر دو از شبکه های زنجیره ای از 3-4 Exahash در ثانیه (EH / S) به پایین ترین 1EH / S در پایین ترین نقطه خود کاهش یافته است. با توجه به الگوریتم های تنظیم دشواری BCH و BSV، شبکه در زمان بلوک یک سنبله طولانی نداشته است.

 

هشدارهای کلی به حالت تعادلی بازگشته و در حال حاضر در حدود 2EH / S و 1.5EH / S برای BCH و BSV به ترتیب.

 

هزینه های حاشیه ای برای ایجاد هر دو BCH و BSV در محدوده نسبتا ثابت باقی مانده است، به جز در طول روزهای خود، که در آن یک مقیاس را در هزینه های حاشیه ای ایجاد کردیم، زمانی که هر دو شبکه اختلال عمده را تجربه کردند.

 

 

هزینه حاشیه ای از ایجاد یک واحد از هر سکه مربوطه محاسبه شد، به عنوان یک معیار به منظور درک اینکه چگونه حاشیه سود خالص معدن است. حاشیه سود خالص معدنچی، کاهش معکوس خنک کننده، به عنوان معدنچیان سعی می کند هزینه های تولید بلوک ها را به دست آورد.

 

 

 

 

همانطور که ما به سمت سومین رویداد با بیت کوین رو به سر می بریم، انتظار داریم که شبکه بیتکوین در کاهش قیمت های قابل توجهی در مقایسه با تمامی ماخیم، از جمله تولید نسل SHA-256 مانند ANTMINER S9S، بلافاصله پس از تقسیم، منعکس شود.

 

 

این احتمالا به علت افزایش قابل توجهی در هزینه ایجاد ایجاد بر اساس مشکل شبکه های فعلی و قیمت بیت کوین اتفاق خواهد افتاد.

 

 

تنها حاشیه سود 20٪ برای معدنچیان وجود دارد که در حال حاضر S9S در حال اجرا با هزینه های عملکرد 0.04 / kw و 15٪ هزینه هستند. مگر اینکه معدنچیان بتوانند از قیمت برق USD0.02 / KW استفاده کنند که بسیار دشوار است، ما معتقدیم اکثریت S9S در واقع منسوخ شده است.

 

 

به همین ترتیب، این دستگاه ها در یک تا سه ماه پس از حرکت به محل کار بیت کوین خروجی می روند.

 

 

 

هزینه ای برای یک حمله 24 ساعته 51٪ نیز به طور قابل توجهی در هر دو شبکه به طور معنی داری کاهش یافت و نشان دهنده ضعیف ترین نشانه برای هر دو زنجیره به روز (YTD) بود. به همین ترتیب، عملا به انجام 51٪ حمله به RCH یا زنجیره BSV قابل اجرا است.

 

 

 

هزینه های حمله 51٪ نظری برای هر دو زنجیره های BCH و BSV به سطح 20 ژانویه بازنشستگی می شود و بیشتر نسبت به نسبت های فعلی YTD در مقایسه با آن است.

 

 

همانطور که شبکه های مربوطه HCHARTS BCH (2EH / S) و BSV (1.5EH / S) فقط برای یک بخش کوچک از بوتکوین کل شبکه Hostrate (100EH / S)، در حال حاضر آسان تر از همیشه برای انجام 51٪ حمله به زنجیره ای به سادگی هدایت Hashrate کافی از شبکه بیت کوین.

 

 

MRI های روزانه به داستان های بسیار متفاوت می گویند

 

 

مقایسهای با استفاده از سه موجودی نورد معدنچی (MRI) و قیمت ها، می توانیم ببینیم که از نظر YTD، معدنچیان به طور کلی فروش به بازار BSV نیستند - همانطور که تعداد نقاط قرمز قرمز در نمودار نشان داده شده است.

 

 

این احتمالا نشان می دهد معدنچیان را در نظر گرفتن موضع "نزولی" در بازار BSV. بازار BCH بهتر از بازار BSV از دیدگاه های معدنچیان است، زیرا مقدار آبی و قرمز در مقایسه با بازار فعلی BSV، به طور مساوی متعادل تر است.

 

 

 

بازار BTC به نظر می رسد که سالم ترین سه زنجیره ای از دیدگاه معدنچیان است، با تعادل خوبی از فروش راحت در بازار (نگاه کنید به نقاط اطلاعات آبی) و نگه داشتن بر روی موجودی (نقاط داده قرمز) بر اساس شرایط واقعی بازار.

 

علاوه بر این، آن را نیز به سمت یک دیدگاه خنثی با مقادیر شدید کمتر (که توسط مناطق تاریک) نشان داده شده است، نسبت به چهره های تیره و BSV.

 

با این وجود، MRI صرفا به عنوان یکی از شاخص های بازار است. در حقیقت، ممکن است در هنگام ارزیابی زنجیره های BCH و BSV به علت ماهیت (BRCH و بسیار بشکه ای)، بازار نقدینگی و سایر مسائل مرتبط با موثر باشد.

 

 

براق برای نوازندگی

 

 

با توجه به ناسازگاری نسبی شبکه BCH و BSV در مقایسه با شبکه BTC، ما معتقدیم که رویدادهای جدید HC و BSV اخیر نمی تواند به عنوان یک معیار برای رویداد آینده خود BTC خدمت کند.

 

 

در عوض، این موضوع بسیار بیشتر به بررسی انواع دیگر، شاخص های تحلیل و تحلیل خواهد شد تا یک مرور کلی جامع از بازار را تشکیل دهد.

 

همانطور که ما به رویداد سوم با بیت کوین نزدیک می شویم، نوسانات بازار در آینده نزدیک انتظار می رود در حالی که شبکه بیتکوین اختلاف عمده در کوتاه مدت را تجربه می کند. اما پس از آن باید پس از آن دوره ای از خود تنظیم، به عنوان آن را به حالت متعادل تر پس از حل و فصل، و در نهایت منجر به کارآمدتر شبکه بلاکچین است.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی