هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

برخی تخمین می زنند که 40٪ ماشین های معدن بیت کوین در دو هفته اول بعد از نیمه کاره خاموش می شوند.
 معدنچیان امیدوارند که برخی از روش های جدید آنها به افزایش درآمد معدن کمک کند.

 

نیمه بیت کوین (BTC) به سرعت در حال نزدیک شدن است ، و در حال حاضر کارگران معدن در حال فعالیت هستند.  برخی از آنها سخت افزارهای معدنی قدیمی را کنار می گذارند ، در حالی که برخی دیگر در صورت آماده شدن قیمت بیت کوین در زیر آستانه های خاص پس از نصف ، در حال آماده سازی تجهیزات هستند.

 

اما در حالی که به طور واضح نصف باعث کاهش 50 درصدی پاداش معدن خواهد شد و یک تکه از معادن معدن خاموش خواهد شد ، معدنچیان امیدوارند در صورت بروز هرگونه نوسانات کوتاه مدت و شرط بندی بر افزایش قیمت بیت کوین ، دوباره تعادل را به دست آورند.

 

 

بلوک ها و معاملات کندتر به مدت دو هفته

 

در ضمن نوشتن ، یک بیت کوین حدود 7170 دلار ارزش دارد.  بد نیست ، اما به نظر می رسد خیلی زیاد به نظر نمی رسد وقتی که با یک تخمین از TradeBlock مقایسه می شود که میانگین هزینه استخراج یک بیت کوین تنها در ماه فوریه 68551 دلار بود و در پایان ماه مارس به 7،300 دلار افزایش یافت.

 

با این قیمت ها ، پس از نصف ، کارگران معادل 46000 دلار (مجدداً به طور متوسط) هزینه می کنند تا پاداش جدید BTC 6.25 را کسب کنند.  این کار باعث می شود معدنچیان موفق (به عنوان آن ، کسانی که ما پاداش می گیریم) با از دست دادن حدود 1000 دلار در هر بلوک.  به عنوان یادآوری ، روزانه حدود 144 بلوک مین گذاری وجود دارد.

 

اگر مشکل hashtate و معدن در حال افزایش است و کارگران معدن خود را با مدل های جدیدتر (که ظاهراً هزینه خرید آن را خرج می کنند) جابجا کنند ، ممکن است بعد از نیمه شدن همه چیز بدتر از این شود.  در پایان ماه مارس ، TradeBlock تخمین زد که هزینه ناخالص استخراج یک بیت کوین حتی ممکن است به 12000 دلار برسد - 15100 دلار.

 

واضح است ، چیزی باید بدهد ، و طیف وسیعی از معدنچیان و استخرهای معدن به Cryptonews.com می گویند که آنها در حال آماده سازی برای خاموش کردن واحدهای معدن هستند تا نرخ هش بیت کوین و با تمدید هزینه های آنها را کاهش دهند.

 

"Qingfei Li" مدیر ارشد بازاریابی F2Pool توضیح داد: "کاهش نیمه BTC تاثیری در تجارت ما خواهد داشت."  "بخشی از ماشین آلات معدن خاموش خواهد شد ، و hashrate BTC پس از نیمه کاهش می یابد."

 

لی همچنین پیش بینی می کند که طی دو هفته اول پس از نیمه تمام ، "سرعت تولید بلوک بیت کوین به شدت کاهش می یابد ، و سرعت تأیید معاملات بیت کوین کاهش می یابد."

 

درمورد اینکه چگونه بسیاری از ماشین های معدن پس از نیمه شدن به احتمال زیاد آفلاین می شوند ، لی می گوید ، برای کل صنعت ، او "40٪ یا حتی بیشتر ماشین های معدن را خاموش می کند که در دو هفته اول پس از نیمه کار خاموش می شوند" ، با فرض اینکه  قیمت BTC پایدار است.

 

اما پس از این دو هفته اولیه ، لی نشان می دهد که ما شاهد یک تعادل تدریجی دوباره خواهیم بود.  وی پیش بینی می کند: "مشکل hashtate و معدن به صورت پویا تنظیم می شود و در نهایت به تعادل می رسد."  "در آن زمان ، هشرات شبکه BTC بین 65٪ -75٪ قبل از نیمه تثبیت می شود."

 

موقعیت های مختلف بازار

 

البته همه معدنچیان و استخرهای معدن دقیقاً همان چشم انداز F2Pool را ندارند.  به عنوان مثال ، OKEx Pool امیدوار است که کمتر از 40 درصد از ظرفیت معدن خود را خاموش کند.

 

آلیسا خو ، مدیر ارشد استراتژی OKEx می گوید: "ظرفیت و استخراج معادن ما تقریبا تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت."

 

وی گفت: "من معتقدم Antminer S9 اولین مدل دکل معدنی پایین دستی خواهد بود که خاموش می شود زیرا حدود 30٪ -40٪ از کل دارایی بیت کوین را تشکیل می دهد.  با این حال ، بیش از 90٪ از کاربران ما بیت کوین را به جای مدلهای بالاتر از جمله Whatsminer M20S ، Whatsminer M21S و Antminer S17 از بیت کوین استفاده می کنند.

 

همانطور که با لی ، خو می گوید ، سرانجام ، وضعیت جدید تعادل دیر یا زود به دنبال خواهد آمد ، حتی با وجود فشار زیاد در قیمت بیت کوین.

 

به همین ترتیب ، BitRiver - ارائه دهنده خدمات همسایگی مستقر در روسیه برای استخراج بیت کوین - همچنین انتظار دارد که نیمه بیت کوین تأثیر کمتری در عملکرد خود داشته باشد.

 

در صورت کاهش قیمت پایین تر از کمترین تخمین ما ، فقط 15-20٪ از کل ظرفیت ما در اینجا مورد تردید قرار می گیرد. "  "با دستیابی به احتمالاً کمترین هزینه برق در جهان و محاسبات پیش بینی خطر [...] ما در شرایطی هستیم که شرایط مالی راحت به مشتریان خود ارائه دهیم تا از سخت افزار نسل قدیمی استفاده کنند."

 

استراتژی های متنوع

 

اما گذشته از کاهش hashrate و رها کردن سخت افزار قدیمی ، چگونه کارگران معدن با نیم بیت کوین سازگار خواهند شد ، به خصوص در مواردی که قیمت BTC فرو می رود؟

 

 

ما روش هایی برای افزایش درآمد معدن آماده کرده ایم. "Qingfei Li توضیح می دهد.  "مستقیم ترین عملکرد" ​​BTC / BCH / BSV Auto-Switch "است که به معدنچیان امکان می دهد معادن بالاترین سکه را سودمند نگه دارند و درآمد حاصل از استخراج معادن را بسیار بهبود بخشند."

 

 

همچنین این احتمال وجود دارد که برخی از معدنکاران ممکن است سهام خود را برای فروش جریان بیت کوین بفروشند تا جریان نقدی را در دوره های کاهش سود (یا منفی) حفظ کنند.  با این حال ، حداقل برخی از معدنچیان می گویند بعید است که این کار را انجام دهند.

 

 

ما سهام بزرگی از BTC را در اختیار نداریم ، اما تخمین می زنیم که BTC و سایر دارایی های کمیاب حتی اگر سایر بازارها ضرر کنند ، جذب سرمایه گذاران را ادامه می دهند.

 

Qingfei لی F2Pool همچنین معتقد است که تقاضای افزایش بیت کوین برای کاهش وزن جبران خواهد شد. در همین حال، رون های ایگور بیترر می گوید که استراتژی های دیگر علاوه بر تخلیه بیت کوین به کمک معدنچیان کمک می کند تا جریان های درآمد را حفظ کنند.

 

 

ما توضیح می دهیم که خدمات خنک کننده در استخر Okex برای کمک به معدنچیان به طور خودکار با حداکثر تا 180 روز به دست می آید. " آنها می توانند با کمک در بازار خرس کمک کنند. "

 

رونق همچنین امیدوار است که بیت کوین باید در طول مدت طولانی تر از آنکه پس از دو مشکل قبلی انجام شود، قدردانی کند. اگر این مورد باشد، حتی اگر معدنچیان ممکن است چند هفته پس از دو هفته بیت کوین داشته باشند، همه چیز به تدریج در زمان انتخاب خواهد شد.

 

 

اما همانطور که بسیاری از شما می دانید، عملکرد گذشته هیچ تضمینی نتایج آینده ندارد. شرایط امروز همانند آنها در طول زمان های قبلی در سال 2012 و 2016 نیست، زمانی که بیت کوین بالغ و کمتر شناخته شده بود.

 


تفاوت های مختلفی در مورد 200 برابر با هم وجود دارد؛ مانند اپراتور معدن کمتری در حال حاضر در برابر بینالمللی پیش بینی شده است، ریسک عمومی بازار در ارتباط با کاهش اقتصادی در اطراف بحران کووج 19 و افزایش کارایی هزینه معدن به سطوح بیشتر از ما پیش بینی شده و همچنین عوامل دیگر، "طبق سایبری های تجاری.

 

همچنین جهان در اینجا متوقف نمی شود - 23 روز دیگر قبل از کاهش حدود 12 مه در روزهای 23 دسامبر وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی