هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

نمودار منتشر شده توسط برایان آرمسترانگ ، مدیر عامل شرکت تبادل رمزنگاری ایالات متحده ، Coinbase ، نشان می دهد که بخش کوچکی از جمعیت آمریکایی ممکن است با استفاده از چک های محرک coronavirus خود برای خرید cryptocurrency.

توییتی که توسط آرمسترانگ در تاریخ 17 آوریل منتشر شد ، نشان می دهد که درصد سپرده ها و خریدهای به ارزش 1200 دلار - ارزش دقیق چک محرک - اخیراً بیش از چهار برابر افزایش یافته است.  در حالی که توییت صریحاً چنین چیزی را بیان نمی کند ، موقعیت آرمسترانگ در Coinbase ممکن است نشان دهد که این مبادله ای است که داده ها از آنجا به دست می آیند.

 

درصد خرید و سپرده به ارزش 1200 دلار در هر روز.  منبع: توییتر

 

Coinbase جواب درخواست Cointelegraph's برای جزئیات بیشتر رو نداد

 

کمک های مالی برای یک اقتصاد همه گیر

 

صعود به مبلغ 1200 دلار سپرده و خرید همزمان با زمانی که ساکنان شروع به دریافت چک های محرک کردند ، به نظر می رسد که محرک به احتمال زیاد منبع این وجوه است.

 

چک های محرک به منظور کاهش مشکلات اقتصادی بسیاری از ساکنان ایالات متحده است که شغل خود را از دست داده و یا درآمدی بسیار کمتری را در میان همه گیری مشاهده می کنند.

 

بسیاری از فعالیت های تولیدی ، به ویژه فعالیت های اجتماعی مشتری ، مانند رستوران ها یا سینما ، در سرتاسر جهان بسته شده اند تا به جلوگیری از گسترش کوروی ویروس کمک کنند.  این تعطیلات بسیاری از افراد بدون منبع درآمد باقی مانده است.

 

همانطور که اخیراً واشنگتن پست گزارش داده است ، حتی آمریکایی های کم درآمد که اظهارنامه مالیاتی را ثبت نمی کنند ، حق دریافت این بسته را دارند.  والدین حق دارند برای هر کودک 500 دلار اضافی دریافت کنند.

 

همانطور که قبلاً گزارش Cointelegraph گزارش شده ، تقاضای چک های محرک به حدی است که سرورهای برخی از بانکها نتوانسته اند درخواست را مدیریت کنند و نتوانستند به درستی کار کنند.  حدود 80 میلیون نفر از ساکنان ایالات متحده به کمک ها دسترسی دارند.

 

وین چن - مدیرعامل Interlapse و بنیانگذار سکوی ارز مجازی Coincurve - اخیراً به Cointelegraph گفت که بسته محرک ممکن است بازار بیت کوین (BTC) را به سمت بالا سوق دهد.

 

 

 

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/further-research-planned-for-crypto-code-price-correlation

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی