هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

پس از انتشار یک گزارش پیشین که کد رمزنگاری با قیمت ها را همگام می کند، یک عضو تیم تحقیقاتی گفت که این گروه به دنبال مطالعه بیشتر در این زمینه است.

محقق علوم علمی، آندریا بارونچلی، به Cointelegraph گفت:

تحقیقات بیشتری در مورد موضوع Crypto Code / Connelation ممکن است در افق پس از انتشار اخیر گزارش قبلی.. تیم خود باشد.

 

بارونچلی گفت: "این واقعا اولین گام است." گزارش شده توسط گزارش قبلی، با عنوان، از کد به بازار: شبکه توسعه دهندگان و بازده های همگرا از هماهنگی وی گفت: "ما قصد داریم نگاهی به آنچه اتفاق می افتد زمانی که توسعه دهندگان متعدد در همان دو پروژه کار می کنند و در معانی ویرایشهایی که آنها ایجاد می کنند،" اضافه کرد:

 

"تجزیه و تحلیل ما تا به حال جفت های Cryptos را نگران کرده است، اما ما قصد داریم تا کاوش کنیم که آیا اثرات شبکه عمومی وجود دارد که به طور همزمان رفتار بازار گروه های بزرگتر از کریپت ها را تحت تاثیر قرار می دهد."

 

پیش از این، کد رمزنگاری و همبستگی توسعه دهنده را پیدا کرد

 

در هفته گذشته خود منتشر کرد، این تیم ارتباطی بین قیمت دارایی های رمزنگاری و توسعه دهندگان که در این دارایی کار می کردند، پیدا کرد.

 

کریسمسکوریت ها، طبیعت، شهرت را به عنوان اشخاص جداگانه نگه می دارد. با این حال، این گزارش، متوجه شد که قیمت دارایی ممکن است به روش خاصی بر اساس توسعه دهندگان پشت سر آنها عمل کند.

 

این مطالعه از یک مشاهدات ساده متولد شد

 

مخاطبان اصلی Crypto عبارتند از عبارت "کد قانون" به معنای کمبود همبستگی بین دارایی ها به علت پایه های مختلف آنها است. این نقطه شروع تحقیق تیم بود.

 

با این حال، بارونچلی گفت که این گروه در حال حاضر از بسیاری از زمینه های همکاری در حال حاضر از بین رفته است، ابعاد منبع باز و همچنین جهان علمی گسترده تر به طور کلی.

 

بارونچلی گفت که این تیم به این نتیجه رسید که توسعه دهندگان فردی در حال کار بر روی آن بوده اند و اشاره به هرگونه همپوشانی دارند. این مطالعه کشف کرد که 4 درصد از توسعه دهندگان به کدک های دارایی های چندگانه کمک می کنند.

 

از آنجا، گروه بر روی هر قیمت دارایی تأثیر می گذارد، که از این چنین ارتباطات دارایی های پایه است. بارونچلی گفت: "داده ها نشان دادند که ما درست بودیم." "پس از یک پیوند بین کدهای ایجاد می شود، بازدهی از Cryptos مربوطه با هم میلادی شروع می شود، به طور متوسط."

 

در طول چند سال گذشته، Altcoins اغلب با قیمت به یکدیگر متحد شده، با توجه به پوشش اصطلاح "Altseason". در سایر زمانها، برخی از دارایی های رمزنگاری به طور تاریخی در کنار هم قرار داده اند. این تحقیق از Baronchelli و تیم ممکن است منجر به توضیح اساسی از این فعالیت قیمت، فراتر از ذهنیت گله در کار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی