هدف ما موفقیت شماست

درآمد اینترنتی مطمئن

درآمد اینترنتی مطمئن

هدف ما موفقیت شماست

با سلام به Lux Work خوش اومدید .

در اینجا کسب درآمد اینترنتی رو به شما آموزش خواهیم داد.
وظیفه ی ما موفق کردن شما و به هدف رسیدن شماست

امیدواریم در این زمان بتونیم به شما کمک کنیم تا ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Huawei ، Alipay ، Tencent به blockchain چین پیوست

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ق.ظ

 

چین در تلاش برای توسعه سریع و استفاده از blockchain ، کمیته ملی را ایجاد کرده است که وظیفه ایجاد استانداردهای لازم برای این فناوری را دارد ، که اعضای آن شامل تعدادی غول فناوری است.

به نظر می رسد چین در مورد برنامه های زنجیره ای خود جدی است.  به عنوان مرحله بعدی این کشور ، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) کمیته فنی استاندارد سازی فن آوری حسابداری Blockchain و توزیع حسابداری توزیع شده را تشکیل داده است.  در تاریخ 13 آوریل ، آنها لیستی از مدیران ، محققان ، دانشگاهیان و سایر اعضای 71 شرکت ، سازمان های اجرایی ، بانک ها ، بیمه ها ، موسسات ، دانشگاه ها و سایر نهادهای عمومی از جمله کمیسیون ملی بهداشت جمهوری خلق چین را منتشر کردند - همه  آنها نمایندگان اعضای این کمیته تازه تاسیس هستند.  و شامل اسامی شناخته شده جهانی است.

 

در میان این 71 ، ما می یابیم: سازنده گوشی های هوشمند هواوی؛  Ant Financial ، وابسته Alibaba و اپراتور پلت فرم پرداخت موبایل Alipay؛  موتور جستجو بایدو؛  غول اینترنتی Tencent ، صاحب برنامه پیام رسانی مهم WeChat؛  شرکت تجارت الکترونیک غول تجارت الکترونیکی JD.com ، و غیره علاوه بر این ، موسسه تحقیقات ارز دیجیتال بانک مرکزی چین ، پکن Aershan Blockchain Alliance Technology Co. Ltd. Ltd. و همچنین سایر موسسات و سازمانهای متمرکز در امور مالی ، یوان دیجیتال ،  و تحقیقات blockchain لیست را ساخت.

 

در این اطلاعیه آمده است: تشکیل این گروه به دنبال تصویب کمیته ملی مدیریت استاندارد است.  تمرکز اصلی این گروه بحث و تعیین استانداردهای صنعت برای فناوری لجر توزیع شده (DLT) خواهد بود.  هر عضو به عنوان عضو کمیته ایفای نقش کرده است.  رئیس آن چن ژائوکسیونگ ، معاون وزیر در MIIT است ، در حالی که همچنین پنج معاون رئیس جمهور از MIIT ، مؤسسه استاندارد سازی الکترونیک چین و مؤسسه تحقیقاتی ارزهای دیجیتالی بانک خلق چین استقبال می کند.

 

این اقدام اخیر چین به طور بالقوه ممکن است به این اقتصاد بزرگ و کشور بزرگ با 26 استان و ج منجر شود.  1.4 میلیارد نفر برای ایجاد یک روش متداول برای توسعه blockchain ، و ترویج این فناوری را دنبال می کنند.  این کار کوچکی نیست ، اما احتمالاً مزایای بی شماری از جمله افزایش سرعت توسعه آن ، قابلیت همکاری بهتر ، مقیاس پذیری سریع تر و غیره را به همراه خواهد آورد.  برنامه های مرتبط

 

سرانجام ، با این اعلامیه ، MIIT خواستار بازخورد عمومی درباره اعضای کمیته است ، تا 12 ماه مه باز است.

 

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، رئیس جمهور شی شی جینپینگ در اکتبر سال 2019 از این کشور خواست که به دلیل اهمیت "در دور جدید نوآوری های فن آوری و تحول صنعتی" چین ، توسعه blockchain را تسریع کند.  در مارس امسال ، Xi ابراز حمایت از این فناوری بار دیگر ، با تقدیر از توانایی خود برای کمک به تلاش ها برای مبارزه با شیوع همه گیر کوروی ویروس و همچنین انتشار اخبار جعلی.  در همین حال ، استان گانسو واقع در شمال غربی چین اعلام کرد که هم اکنون همه شهرهای آن تحت پوشش سکوی سرویس Blockchain Service Network (BSN) خدمات خود قرار دارند.

 

(منبع موثق موضوع)

 

https://cryptonews.com/news/huawey-alipay-tencent-join-china-s-latest-push-in-blockchain-6301.htm

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۸
hamed jangbogo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی